Kinderkleding: Hemarkt, voor slechts €2,- per stuk! Mijn EHBD.

EHBD: Eerste Hulp Bij een Dip
Dat is voor mij naast chocolade of hardlopen om te gaan winkelen! Maar ik wil ook niet mijn geld uitgeven aan zinloze spullen, dus duik ik vaak de kinderkledingafdeling van Hema of Zeeman in. 
 
Gelukkig heb ik twee jongens, dus de jongste kan de kleding van de oudste vaak nog wel dragen. Maar iets nieuws kopen blijft toch ook erg leuk, ik volg zelf de mode helemaal niet, heb daar het figuur ook niet echt voor (evenmin het budget) en koop dus wat ik leuk vind en wat ik vind dat mij staat, zo'n sweatpants of baggy broek staat mij bijvoorbeeld to-taal niet. Lijkt me wel heerlijk comfi, maar goed, als het niet staat trek ik het niet aan.  Ik heb het geluk 2 zoons te hebben die het niet uitmaakt wat ik ze aantrek en alles wel willen dragen. Heerlijk is dat, ik hou ervan om een leuke twist aan de outfit te geven, dus een joggingbroek met een blouse of een nette broek met een stoere hoodie.
Gister had ik een donderdag-dip, dus ben ik lekker even in mijn eentje de stad in geweest en heb ik erg leuke dingen weer heel goedkoop weten te scoren, bij Hema en Zeeman.


Voor mijn jongste heb ik de zwart/grijze trui met print en tekst gekocht bij Zeeman, voor €5,99, was in de aanbieding. Ik vind zwarte kleding erg leuk, natuurlijk voor mijzelf maar ook voor kinderen, gelukkig zie je dat steeds meer in de rekken hangen. Vier jaar geleden was dat nog ondenkbaar, tenminste bij de goedkopere zaken.
Het blauwe vest kocht ik bij Hema, afgeprijsd van €17,95 naar €2,-.
Het setje van geblokte flanellen blouse (blijft leuk vind ik, staat ook beide jongens erg leuk, een blouse) en groene spijkerbroek is ook van Hema, ook voor slechts €2,- per item! Normaal €14,- en €10,-.



 
Voor mijn oudste vond ik nog deze twee leuke spijkerbroeken bij Hema, een straight model in een lichte wassing en een slimfit model in een mooie medium blauwe wassing, normale prijs €25,- en €20,-, nu voor €7,50 per stuk gekocht. L. kan weer een tijdje er tegenaan!




Voor mijzelf nog een leuk jasje (bomberjack) gekocht, straks lekker als zomerjasje, nu prima te dragen met een shirt of hemdje eronder, van het merk Amy & Ivy bij Het Goed voor €6,95.
Missie geslaagd dus :)

Reacties