Blijmakers #14: Mijn verjaardag

5 juli was ik jarig, 31 ben ik geworden. Ik zag er om heel eerlijk te zijn behoorlijk tegenop, ik heb er nog aan gedacht om het gewoon maar niet te vieren. Alles wat geregeld moet worden, alleen bij de gedachte al werd ik zo overweldigd door angst en spanning, dat gaf al zoveel druk dat ik het niet meer zag zitten. Tsja, ook dat hoort bij mij ziekte.

Toch heb ik het maar wel gevierd, omdat ik het toch ook wel heel fijn vind om iedereen weer te zien en te spreken, veel vrienden spreek je tegenwoordig haast alleen nog maar met verjaardagen omdat uitgaan er nu vrijwel niet meer bij is (oppas is meestal niet te vinden, financieel komt het niet altijd uit en vaak zijn we ook gewoon heel erg moe 's avonds).

Ik had iedereen voor de zondagochtend en middag uitgenodigd, omdat ik zelf nog mee wilde lopen met de Grachtenloop, ik had namelijk een startbewijs gekregen van iemand!
Het is de dag zelf afgelast by the way vanwege de extreme weersomstandigheden, met zo'n hitte vond met het niet verantwoord het door te laten gaan. Helaas.

De avond ervoor kregen we onverwachts nog visite, om half 10 stonden er vrienden van W. voor de deur! Totaal niet op gerekend, omdat iedereen naar de Tour de France in Utrecht wilde, maar ook dit ging vanwege de hitte niet door.
't Was wel gezellig, zo gezellig dat ze pas om half 5 weg weggingen. En natuurlijk waren de kids gewoon weer om half 7 wakker, haha.

Ik ben ontzettend verwend met mooie cadeaus, waar ik stuk voor stuk echt heel erg blij mee ben! Het is zo heerlijk om cadeaus te krijgen :D


1. Een prachtig windlicht van Rivièra Maison van mijn moeder en C. Plus nog een envelop met inhoud :D


 2. Een cafétière van vriendin M. Kan ik nu zelf lekkere ijskoffie maken!


3. Van vriendin D. een prachtige armband en een heel erg lief kaartje.


4. De verjaardagskaarten. Een kaartje krijgen blijft leuk, ook al word je 31 ;)


5. Van meerdere mensen heb ik geld gekregen. Dat was heel fijn, want de volgende dag gingen we op vakantie. Gelegenheid genoeg om te shoppen dus!

Ik heb voor mijzelf een nieuwe zonnebril, blouse met sterretjesprint (i love sterretjes, als ik iets zie met sterretjesprint moet ik het hebben) en een paar Nikes (man wat lopen ze lekker!) gescoord. En ook een paar Nikes voor L. en een korte broek voor L. (we waren bij de Rosada outlet in Roosendaal, vandaar).


6. Van m'n schoonzus en zwager kreeg ik een boekenbon, van mijn broertje en zijn vriendin ook, dus daarvoor heb ik zelf een paar mooie boeken uitgekozen. 

Dat zijn geworden: Het zandloper dieet kookboek en het nieuwe boek van Karin Slaughter (het lukt me nog steeds niet om te lezen, ik heb met Sinterklaas het vorige boek van Karin Slaughter gekregen, ze is mijn favoriete schrijfster, maar het boek ligt nog onaangeroerd in de kast. Maar ik mag hopen dat dat toch ooit wel weer gaat lukken!).


7. Van F. en A. kreeg ik het nieuwe boek van Rens Kroes, superblij mee!

En van W.en mijn kinderen heb ik nog niets gekregen, dat cadeau heb ik dus nog tegoed. Heb ik nog iets om naar uit te kijken dus ;)

Reacties