zaterdag 6 mei 2017

Kringloopshoppen bij Het Goed.


Rondneuzen in een kringloopwinkel vind ik heerlijk om te doen. Gek eigenlijk, dat wat andermans afval en overbodige spullen voor mij een fijne nieuwe aanwinst kunnen zijn.
Ik was in Hoogeveen en ging kijken bij Het Goed, een fijne winkel want het is er netjes en overzichtelijk. Ik vind het nog steeds een gemis dat Het Goed niet meer in Coevorden zit!

Mijn vondst: Een paar prachtige pareltjes.
  • Plant power -  Lisette Kreischer. Een veganistisch kookboek, nu nog te koop bij bol.com voor €20,- ik betaalde €4,50.
  • Daytox - Kyra de Vreeze. Een boek over gezond eten en yoga. Bij bol.com nog te koop voor €17,95, ik betaalde €2,75. 
  • Een mooie zwarte spijkerbroek van Object (mijn favoriete kledingmerk!), voor €8,95. Best prijzig voor een broek van de kringloop, maar hij zat echt perfect.
  • Een doolhofspel met knikker voor €0,75, vondst van mijn jongste. Hij heeft zich er al vele minuten mee vermaakt.
  • Een vakantieboekje van Happinez, voor €0,99.
  • Een houten rekenspel, voor €0,50.
Minimaliseren op uitgaven hoeft echt niet minimaliseren op plezier te betekenen, ik ben minstens zo blij met deze items als ik was na een dag winkelen bij H&M, VILA of Vero Moda.
Goed voor het milieu, voor je portemonnee en je vindt nog eens iets bijzonders bij kringloopwinkels.
Een reactie plaatsen