Budgetshoppen: Gave kussenhoesjes!


Bij gebrek aan Action in Coevorden neem ik af en toe een kijkje bij de Zeeman en de Wibra. Al kan het niet tippen aan het assortiment van Action (op het gebied van interieur dan, qua kleding vind ik Zeeman veruit aantrekkelijker), het is wel in dezelfde prijscategorie, hetgeen ze wel hebben. Ik moet zeggen dat het lijkt dat beide winkels aan een inhaalslag begonnen zijn, of het is zo dat ik wat beter zoek, want dat moet je wel doen daar.
Ik kwam deze superleuke hoesjes tegen bij Zeeman, leuk voor de kinderkamer of woonkamer!

Mintgroen met wit met een hippe grafische print, voorzijde en achterzijde verschillen.

En een fantastisch exemplaar in het mintgroen met roze flamingo's! Flamingo's zijn mijn favoriete dieren, die moest ik natuurlijk meenemen. En voor 1,99 per hoesje is dat ook goed te doen.

Reacties