Over mij

Dierentuin Emmen met R. en L.

Wie ben ik?

Ik ben Debbie, geboren in 1984 en moeder van 2 jongens, L. (2009) en R. (2012) en deel mijn leven met W. sinds 2002.

Steekwoorden

Mijn leven in steekwoorden: hardlopen, yoga, leerkracht, gezond eten, autisme, DIY. Een geitenwollensok-type in een modern jasje dus eigenlijk ;)

Verklaring naam

Ik heb gekozen voor de naam look for stars omdat dat nou juist hetgeen is waarmee ik mij nu erg bezig houd. Het is momenteel erg donker in mijn leven, de onderwerpen waarover ik schrijf zijn de sterren die het draaglijk en leuk(er) maken voor mij.
Graag deel ik dit met anderen, dat zal dan wel mijn achtergrond als leerkracht zijn, ik wil graag bijdragen aan een betere en leuke wereld en zet mensen graag aan tot nadenken.

Reacties? Graag!

Dus reageer op wat ik schrijf! Als je het niet met mij eens bent, als je het wel met mij eens bent, als je aanvullingen hebt, wat dan ook. Ik stel het heel erg op prijs :)

Reacties