Nieuwjaarsduik, goede start van het nieuwe jaar


De nieuwjaarsduik bij de Klinkervlierse plas, in een outfit die zowel een statement maakt als vol zelfspot zit.
Ik was ingepakt in plastic, beplakt met begeleidende waarschuwingsteksten: "handle with care" en "fragile". Met blootliggend brein (muts met brein-print). 


Vriendin H. heeft de eerste prijs gewonnen voor meest originele outfit! Ze had er ook ontzettend veel werk van gemaakt, zeer terecht dus. Ze was uitgedost als game personage, een wachter met een schild met de tekst "I used to be an adventurer like you, then I took an arrow to the knee". Oftewel als ridder aldus de organisatie :) 
Levende kunstwerken waren we, met outfits die op meerdere manieren te interpreteren waren.

We hebben erg veel lol gehad én ik heb 's avonds nog heerlijk in bad gelegen (ik gun me de tijd er niet voor normaal eigenlijk), noodgedwongen want het was echt heel erg koud en ik kon maar niet opwarmen. 1 graad was de temperatuur buiten, het water was 3 graden.

Ach, alles is tijdelijk hou ik me dan maar voor op het moment dat ik denk dat ik het echt niet meer kan, dat helpt echt om het vol te houden.
Niet te veel denken, gewoon doen en zien hoe ver je komt. Zo kun je dus gewoon de krant halen 😂

Reacties