Review: Foto op aluminium laten afdrukken



Op Facebook zag ik een oproep voorbijkomen van een bedrijf; Saal digital. In ruil voor een review kon je, als je werd uitgekozen, een waardebon van €50,- om te besteden aan een wanddecoratie krijgen. Goede deal, dat wilde ik wel proberen.

Ik werd uitgekozen om te mogen testen (tof hè?) en ben meteen aan de slag gegaan. Het is mogelijk om software te installeren op je PC voor het ontwerpen en bestellen van de foto's, je kunt ook direct online op de website het product ontwerpen en bestellen. Ik ging voor optie twee.


Het was nogal een opgave om te kiezen tussen de producten, maar omdat in de omschrijving stond dat een zwart-wit foto heel mooi tot zijn recht zou komen op aluminium koos ik daarvoor. De foto is gemaakt met een iPhone 6S, deze was van voldoende kwaliteit om te gebruiken.
Het bestellen ging heel eenvoudig, voor mijn 40x40 cm foto was ik €41,95 kwijt. Plus verzendkosten bleef ik net onder de €50,-.

Gelukkig maar, want betalen met iDeal of Paypal is (nog?) niet mogelijk, een creditcard heb ik niet.
Het pakket werd na enkele dagen geleverd, heel goed ingepakt en verstuurd vanuit Duitsland.
De ophanghaken moest ik zelf er nog even op plakken, handig omdat ik zo zelf de afstand ertussen kan bepalen.

De foto is prachtig, ik heb 'm in een groepje opgehangen naast de poster (die voor mij ontworpen en gemaakt is door LEDIHE) en boven mijn zelfgemaakte kat die precies even groot is. Ik denk dat ie tegen een muur in een andere kleur nóg beter tot zijn recht zou komen, omdat de grijstinten wat wegvallen bij de grijze muur.

Tijd voor een andere kleur in de woonkamer wellicht? ;) 

Reacties